CAS-24 na podvozku Škoda 706 RTHP

První prototyp řady RT byl vyroben roku 1955. Škoda 706 RT byla výraznou modernizací Škody 706 R, byly změněny nejvýznamnější součástky jako jsou kabina (původně kapotová, v RT trambusová), podvozek a motor. Roku 1956 byl vyroben druhý prototyp a další rok již byla zahájena sériová výroba. V roce 1969 byla zahájena výroba modernizované řady MT a v roce 1974 výroba řady 100. I přesto se vozy RT dále vyráběly. Koncem 70. let a na začátku 80. let produkce řady RT začala klesat a roku 1985 byla zastavena úplně.

Škoda 706RTH


Hasící cisternový automobil.


TECHNICKÉ ÚDAJE: 


Pohotovostná hmotnosť: 8 860 kg
Nosnosť: 4 340 kg
Prípojná hmotnosť:


Dĺžka: 7,53 m
Šírka: 2,49 m
Výška: 2,62 m
Rozvor: 4,00 m
Rozchod vpredu/vzadu: 1,90 / 1,75 m
Svetlá výška: 0,27 m


Pohon: 4×4
Motor: vznetový, štvordobý
Počet valcov: 6 v rade
Palivo: nafta
Výkon: 118 kW (160 k pri 1 900 ot/min)
Chladenie: kvapalinové
Spojka: suchá, dvojkotúčová
Prevodovka: mechanická 5+1
Nápravy: tuhé
Pérovanie: listové pružiny
Brzdová sústava: vzduchotlaká
Centrálne hustenie pneumatík: nie


Kabína: celokovová, trambusová, 8 miest na sedenie
Palivová nádrž: 175 l


Max. rýchlosť: 85 km/h
Stúpavosť: 19°
Nájazdový uhol vpredu/vzadu: 32°/17°
Polomer otáčenia: 10,2 m
Bočný sklon: 27°


Objem nádrže na vodu: 3 500 l
Objem nádrže na penidlo: 200 l
Výkon čerpadla: 1 600 l/min
Dopravná výška čerpadla: 80 m
Sacia výška čerpadla: 1,5 m

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *